Voorpret! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne Wijk - WaarBenJij.nu Voorpret! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne Wijk - WaarBenJij.nu

Voorpret!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Februari 2011 | Nederland, Groningen

Over 4 dagen is het dan zover! Ik vertrek voor onbepaalde tijd naar Manipal in India. Ik ga 20 weken stage lopen in een psychiatrische rehabilitatie kliniek. Ik verblijf op een gedeelde kamer op de campus van de Manipal University. Ik heb nog geen idee wat ik moet verwachten maar ik heb er zo ontzettend zin in! Na mijn stage wil ik graag nog verder reizen. Aangezien ik maar voor een half jaar een visum gekregen heb en ik binnen 6 dagen na de stageperiode India uit moet zijn weet ik allemaal nog niet hoe het gaat lopen. Mijn idee is om naar Sri Lanka te gaan. Ik heb geen idee of het makkelijk is om een visum te krijgen voor Sri Lanka. Dus ook na mijn stage zal het een groot avontuur worden.
Afgelopen zaterdag is er een fantastische suprise party georganiseerd. Hierdoor ontstaat wel de verleiding om nog vaker weg te gaan. Al is het alleen voor het mooie feest! Ik wil iedereen heel erg bedanken want ik ga met een heerlijk gevoel weg.
Voor de rest ga ik proberen om de verhaaltjes bij te houden, ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik in het behouden geen ster ben.
Ook al zou de reis niet slagen, de voorpret geeft al heel veel voldoening :-D Het is een droom die uit komt. Ik wil iedereen bedanken, alleen had ik mijn droom niet waar kunnen maken. Mijn hoofd is de afgelopen maand al in India, hopelijk is het net zo fantastisch!


  • 01 Februari 2011 - 09:47

    Samantha:

    Heel veel plezier en succes meid!!
    Liefs Samantha

  • 01 Februari 2011 - 09:54

    Linda:

    Heel veel succes Anne!!!!
    En geniet ervan

    liefs linda

  • 01 Februari 2011 - 15:13

    Tonny:

    Hoi hoi ik heb een boekje met foto"s gemaakt hoop dat het voor vrijdag klaar is ...wij wensen jou alle goeds en heel veel mooie"s in dat verre land....leuk dat je zo blij bent dat je in Manipal kunt gaan werken....Liefs Piet en Tonny

  • 01 Februari 2011 - 18:43

    Karin Huizinga:

    Hee meissie!
    Oehhh spannend, tis al bijna zover!
    Geniet nog maar ff van de laatste daagjes.
    Van de week ff skypen??

    Kussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 54591

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2017 - 16 Oktober 2017

Noord Korea

01 Februari 2015 - 14 Mei 2015

Madagaskar

05 Februari 2011 - 05 December 2011

Psychiatrie stage in Manipal, India

Landen bezocht: